Պայմաններ և դրույթներ
Պատվիրման գործընթաց
Հաճախորդի գործողություններ | Հաճախորդները կարող են Ապրանքներ գնել Կայքի Ապրանքների ցանկից՝ դրանք ավելացնելով Հաճախորդի զամբյուղում: Երբ ավարտվի նախընտրելի Ծառայությունների ընտրության փուլը, Հաճախորդը կարող է անցնել Պատվերների ձևավորմանը, որի արդյունքում ստացվում է Գնման Պատվեր: Գնման Պատվերը ձևակերպելիս Հաճախորդները կարող են նշել իրենց հարմար առաքման ժամանակը: Կախված առաքման հասցեից և ընտրված առաքման հրատապությունից և ժամանակից, առաքման գինը կարող է փոխվել: Գնման պատվերի ընդհանուր արժեքը բաղկացած է զամբյուղի բոլոր ապրանքների արժեքից և առաքման ծախսերից: Երբ Հաճախորդն ընդունում է Առաքման պայմանները և վճարում է ամբողջ գումարը (կամ պարտավորվում է կանխիկ վճարել առաքման պահին), համակարգում ստեղծվում է նոր Գնման Պատվեր: Նոր Գնման Պատվեր ձևակերպելուց հետո Հաճախորդը ստանում է համակարգում նոր Գնման Պատվերի մասին ծանուցում «Նոր Պատվեր» կարգավիճակով և էլ. Հաճախորդի էլեկտրոնային հասցեին ուղարկված նամակ: Փոստ, եթե վերջինս գրանցված օգտատեր է։ Նամակը պարունակում է էլեկտրոնային հարկային հաշիվ (եթե կիրառելի է) և պատվերի մանրամասները, ներառյալ գնված ապրանքների ցանկը, ընդհանուր արժեքը, առաքման գումարները, նշված վճարման տարբերակը, առաքման հասցեն, առաքման ամսաթվերը և այլն: Հաճախորդը կարող է փոխել Գնման Պատվերի կարգավիճակը միայն մեկ եղանակով. չեղարկել այն ամբողջությամբ կամ մասամբ՝ ընտրելով Գնման Պատվերի Չեղյալ համարվող Ծառայությունները: Պատվերի չեղարկումը հնարավոր է միայն մինչև «Առաքում» փուլը, այսինքն՝ միայն այն դեպքում, եթե Պատվերը գտնվում է հետևյալ կարգավիճակներում՝ «Պատվերի ընդունում» կամ «Պատվերի հավաքում»: Մնացած բոլոր կարգավիճակներում Պատվերն այլևս չի կարող չեղարկվել Հաճախորդի կողմից: Հաճախորդը կարող է պարբերաբար ստուգել Պատվերի կարգավիճակը և վերահսկել այն: Եթե Պատվերը տեղադրելու պահին ընտրվել է կանխիկ վճարման տարբերակը, ապա յուրաքանչյուր Պատվերին պետք է կցվի անդորրագիր, որը ցույց է տալիս նաև առաքման վճարը:
Առաքում և վճարում
Առաքման գործընթաց
Առաքումը Երևանում իրականացվում է 24 ժամվա ընթացքում կախված պատվերի չափից և առաքման հասցեից։
Առաքման, փաթեթավորման և այլ ծախսերը կատարվում են գնորդի կողմից։ Կայքում նշված արժեքը չի ներառում առաքման և այլ ծախսեր։ Գնորդը հնարավորություն ունի ընտրելու առաքման տարբերակը (առաքման արժեք, ժամանակ)
Վճարման կարգը Evolut-ում վճարելու երկու եղանակ կա՝ առցանց կամ կանխիկ: Առցանց վճարումները կատարվում են ARCA-ի՝ Ինեկոբանկի առցանց բանկային վճարային համակարգի միջոցով: Սպասարկվում են ARCA, Virtual ARCA, Visa և MasterCard քարտապանները: Կանխիկ վճարումները կատարվում են առաքման պահին ՀՀ դրամով։ Երբ գնվելիք Ապրանքները ընտրվեն և ավելացվեն Հաճախորդի զամբյուղում, Հաճախորդը սկսում է Պատվերի տեղադրման գործընթացը, որի ընթացքում նա պետք է ընտրի Կայքում առկա վճարման տարբերակներից մեկը: Եթե ընտրված է առցանց վճարման տարբերակը, Հաճախորդը վերահղվում է արտաքին կայք՝ առցանց վճարումն ավարտելու համար: Հաճախորդի պատվերը համարվում է ընդունված, երբ առցանց վճարումը հաջող է, և Հաճախորդի հաշվից գանձվում է համապատասխան գնման համար: Կանխիկ վճարման դեպքում Գնման Պատվերը համարվում է ընդունված գնումն ավարտելուց հետո: Վճարման պայմանները վերահսկվում են երրորդ կողմի բանկի կողմից, որի հետ Evolut-ը համագործակցում է: Ընտրելով առցանց վճարման տարբերակ՝ Հաճախորդը հաստատում է, որ տեղյակ է և համաձայն է երրորդ կողմի բանկի կանոններին, և որ Հաճախորդը պարտավորվում է անվերապահորեն հետևել դրանց և սույն Պայմաններին: Եթե ընտրված է առցանց վճարման տարբերակ, Հաճախորդը պետք է վճարի Գնման Պատվերում նշված ամբողջ գումարը, որը հաշվարկվում է պատվերի տեղադրման պահին: Թերի վճարման դեպքում (Անբավարար վճարում կամ Անբավարար միջոցներ) Գնման Պատվերը անվավեր կճանաչվի և չի մշակվի համակարգում: Այս դեպքում վճարումը կչեղարկվի, և Հաճախորդից ոչինչ չի գանձվի: Համակարգում պատվերը տեղադրելու պահին Հաճախորդին և Գնման Պատվերին մասնակցող Ծառայություններ մատուցողներին ուղարկվում են համապատասխան ծանուցումներ և էլեկտրոնային նամակներ: էլփոստի հաղորդագրություններ՝ որպես Ծառայության գնման հաստատում: Եթե նախապես պայմանագիր եք կնքել մեզ հետ, կարող եք պատվերը ստանալ անմիջապես կամ ձեր նախընտրած պահին՝ չսպասելով, որ գումարը փոխանցվի մեր հաշվին: Կորպորատիվ հաճախորդների համար նախատեսված հատուկ պայմաններին կարող եք ծանոթանալ այստեղ կամ զանգահարել +374 98 440 440 հեռախոսահամարով (սպասարկման որակը բարելավելու համար զանգը կարող է ձայնագրվել) և կապվել Evolut-ի կորպորատիվ վաճառքի մենեջերի հետ։ Եթե դուք չեք ցանկանում պայմանագիր կնքել, ապա առաքումը կկատարվի միայն գումարը մեր հաշվին փոխանցելուց հետո: Այնուհետև մեր օպերատորը անմիջապես կկապվի ձեզ հետ և կպայմանավորվի առաքման ճշգրիտ ժամանակի մասին: Պատվերի հետ կուղարկվի նաև համապատասխան հարկային հաշիվ։ Կայքում ներկայացված ապրանքների գները վերջնական են և ներառում են բոլոր հարկերը։
Վերադարձի քաղաքականություն
Ոչ պատշաճ որակի ապրանքների վերադարձ և փոխարինում Յուրաքանչյուր ապրանքի արտաքին որակի համապատասխանությունը պետք է ստուգվի առաքման պահին առաքողի ներկայությամբ: Այդ իսկ պատճառով խնդրում ենք առաքողի ներկայությամբ ուշադիր ստուգել առաքումը, իսկ թերությունների դեպքում տեղում կատարել վերադարձը կամ խնդրել տվյալ ապրանքի փոխարինումը նույն կամ համանման ապրանքով։ Անպատշաճ որակի ապրանքի գնման դեպքում, որի համար ժամկետանց ժամկետ է սահմանվել, Evolut-ը այն փոխարինում է պատշաճ որակի ապրանքով կամ սպառողին վերադարձնում է վճարված գումարը, եթե ապրանքի թերությունները հայտնաբերվեն պիտանելիության ժամկետում: Սպառողի պահանջները հաշվի են առնվում, եթե նա ներկայացնում է ապրանք կամ անդորրագիր: Եթե ապրանքի զննությամբ պարզվում է, որ թերությունները առաջացել են սպառողին ապրանքը հանձնելուց հետո օգտագործման, պահպանման կամ տեղափոխման սահմանված կանոնների խախտմամբ կամ երրորդ անձանց գործողությունների կամ ֆորսմաժորային իրավիճակի հետևանքով, սպառողը. պարտավոր է փոխհատուցել Evolut-ի փորձաքննության կատարումը, ինչպես նաև արտադրանքի պահպանման և փոխադրման հետ կապված ծախսերը: Վնասված ապրանքի վերադարձի դեպքում պատվերի գումարն ամբողջությամբ կվերադարձվի՝ ներառյալ առաքման արժեքը: Փոխանակման դեպքում փոխարինվող ապրանքը առաքվում է անվճար։ Պատշաճ որակի արտադրանքի վերադարձ կամ փոխարինում Պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքը փոխարինվում կամ վերադարձվում է, եթե նշված ապրանքը չի օգտագործվել, պահպանվել են ապրանքի տեսակը, սպառողական բնութագրերը, փաթեթավորումը, ապրանքի պիտակները, ինչպես նաև սպառողին տրված վճարման փաստը հավաստող փաստաթուղթը կամ. այլ հաշվարկային փաստաթուղթ, և ապրանքը հասանելի է այդ վաճառողից գնելու համար: Սպառողն իրավունք ունի փոխարինել կամ վերադարձնել պատշաճ որակի ապրանքը առաքման օրվանից 14 օրվա ընթացքում։ Պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքը վաճառողի գտնվելու վայր վերադարձնելու կամ փոխարինելու հետ կապված ծախսերը կրում է գնորդը: